Jak usprawnić odbieranie połączeń od klientów?

Jedną z podstawowych części składowych sukcesu przedsiębiorstwa jest obsługa klienta na wysokim poziomie. Wrażenia, jakie zrobimy na kliencie w trakcie przedstawiania oferty oraz procesu sprzedaży mogą przełożyć się na pozytywne opinie umieszczone na naszej stronie, fanpejdżu lub w Google. A pozytywne opinie realnych klientów to najlepsza i najskuteczniejsza reklama. Warto dobrze zorganizować sobie cały proces sprzedaży, przypilnować tego, jak reklamujemy swój produkt i jak wygląda nasza ścieżka zakupu, by możliwie jak najefektywniej sprzedawać z satysfakcją dla obu stron. Równie ważny jak proces sprzedaży i pierwszy kontakt klienta z nami, jest sposób i wygoda zwrotów lub ewentualnych reklamacji. Są to wrażliwe punkty, które mogą zrazić do nas niepotrzebnie klientów.

Jak dobrze opanować wszystkie kanały komunikacji?

Dobrze zorganizowany proces obsługi klienta to nie lada wyzwanie. Dzisiejsze technologie z jednej strony dają nam morze możliwości i wiele kanałów, którymi możemy się z klientami kontaktować. Z drugiej strony, samodzielne opanowanie tych wszystkich dróg komunikacji bez wpadek i ominiętych połączeń lub maili to naprawdę trudne i karkołomne zajęcie. W celu optymalizacji tych działań i osiągniecia możliwie najlepszych efektów koniecznie trzeba korzystać z narzędzi, które ułatwią nam przeprowadzanie obsługi klienta na możliwie najwyższym poziomie. Na co się zdecydować i jak wybrać fachową pomoc, która przyniesie nam realną pomoc bez rujnowania naszego firmowego budżetu? Tu z pomocą przychodzi nowoczesny i elastyczny system Thulium.

rozmowa telefoniczna

Uprość kontakt telefoniczny z Twoją firmą

Jedną z części składowych systemu Thulium jest nowoczesny IVR – Interactive voice response. Jest to niesamowicie pomocne narzędzie, dzięki któremu klient od razu może zostać skierowany do odpowiedniego konsultanta, zgodnie z jego potrzebami. Po połączeniu z Twoją firmą na klienta czeka przyjazny komunikat w prostej formie, mówiący o tym, jaki numer należy wybrać, by załatwić daną sprawę. System IVR znacznie upraszcza pracę konsultantów i skraca czas obsługi jednego klienta, co przekłada się na ogólną szybkość załatwiania spraw. Usługa menu głosowego IVR to jeden z elementów automatyzacji, którego pozytywne działanie odczujesz bardzo szybko. Klient zainteresowany daną sprawą od razu połączy się z osobą, która będzie kompetentna w danym obszarze. Właściwie wprowadzone IVR pomaga firmom poprawić jakość obsługi klienta.

Szybka i efektywna rozmowa

Co bardzo ważne, w razie kolejki połączeń, system IVR pomoże Ci skierować połączenie do wolnego agenta. Dzięki takiemu zarządzaniu połączeniami kontakt Twoich klientów z wami jest uporządkowany, a czas rozmów maksymalnie skrócony. Klienci bez wątpienia docenią to, że nie muszą za każdym razem od początku snuć opowieści o swoim problemie, a osoba, która odbierze ich połączenie będzie w stanie rzetelnie im pomóc. System IVR został stworzony z myślą o tym, by maksymalnie usprawnić obsługiwanie klientów. Dzięki połączeniu z właściwą osobą wyspecjalizowaną w danej sprawie, klient będzie miał pozytywne wrażenie i poczucie obsługi w profesjonalny sposób i na właściwym poziomie.

Redakcja IwK

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *