Strona główna
Praca
Tutaj jesteś

Mała strona dla małej firmy to za mało

Praca Data publikacji - 17 listopada 2022 Autor - Redakcja IwK
strony internetowe

Nie być w internecie i prowadzić biznes to jakby nie być w ogóle. Mało kogo stać na taki komfort, dla tych którzy istnieć chcą i muszą warto rozważyć formułe owego bycia. Szczególnie, gdy nie jest się duża firmą.

Co wydaje się być oczywiste, internet daje możliwość praktycznie dowolnej kreacji własnego wizerunku, co jest kuszące dla mały firm by zaistnieć w wyższej niż obecna lidze. Szczególnie ze małe problemy dużych firm to bariery nie do przejścia dla firm niewielkich. Można zatem przynajmniej w kwestii wizerunku naprężyć marketingowe muskuły.

Przedstawimy parę istotnych aspektów takiego procesu.

Strona www dla małej firmy może i powinna być większa niż to wynika z samej wielkości firmy. Nie chodzi tutaj o wprowadzanie klientów w błąd, w żadnym wypadku. Raczej o skupienie się i uwypuklenie działań firmy w sposób bogatszy i wartościowszy niż czyni to konkurencja, nawet ta duża. Można podkreślić ten fakt obszerniejszym przedstawieniem procesu produkcyjnego, albo jakości oferowany usług. Bez „chwalenia” się np. skromym zapleczem technicznym czy budowlanym w postaci hal produkcyjnych.

Mała firma ma dużą przewagę na swoimi większymi odpowiednikami w szybkości reakcji na zmienne otocznie biznesowe. W czasie, gdy młyny korporacji mielą informacyjną mąke na każdym szczeblu decyzyjnym, właściciel małej firmy może już reagować. Pracuje przy tym we własnym interesie w odróżnieniu od korporacj, gdzie proces decyzyjny realizuje jeszcze misje poboczne, wewnętrzne koterie, animozje czy awanse w strukturze.

Strona internetowa dla firmy budowlanej

To dobry przykład jak można wykorzystać zalety niewielkich rozmiarów np. podkreślając fakt, że właściciel to firma, bezpośrednio zaangażowany w każdy proces w firmie. Będący związany z nią nierzadko nazwą, gdy nazwisko jest jednocześnie nazwą firmy. Odpowiedzialność za poczynania przedsiębiorstwa jest wówczas większa aniżeli w innych przypadkach. Daje to poczucie większego bezpieczeństwa dla klientów bo negatywna opinia wpływa na postrzeganie personalne właściciela.

Sa jednak momenty, gdy rozmiar ma znaczenie i pewne inwestycje np. budowa autostrad może być realizowana przez duże podmioty. Jednak między tak dużymi projektami a szeregiem małych jest sporo miejsca na powyższa strategię.

Strony internetowe Zielona Góra

Nie bez znaczenia, w przypadku wielu działań, jest bliskość geograficzna z klientem. A to ze względu na możliwość weryfikacji poprzez sieć towarzyskich i biznesowych powiązań, a to ze względu na łatwość zapoznania się z realizacjami a to z powodu możliwości spotkań bezpośrednich celem konsultacji. Jest to też element dyscyplinujący i zwiększajacy odpowiedzialność za poczynania.

Gdy jednak firma ma apetyt na rynek krajowy, zbytnie podkreślanie lokalności może być przeszkodą chociaż w minimalnym stopniu. Bo nawet w firmie budowlanej, szukając wykonawcy domów drewnianych fakt pochodzenia z Podhala będzie działał na korzyść frmy.

strony internetowe zielona góra

Na co jeszcze zwrócić uwagę projektując stronę internetową dla małej firmy?

Treść przekazu jest istotą marketingowej komunikacji. Zapewno grono medialnych celebrytów stać na powierzchowność i chwilowość przekazu, który ma na celu budowę emocji, na ten moment. W przypadku firmy liczy się długofalowe działanie skierowane na merytoryczny przekaz i informacje, które podkreślają kompetencje w danej dziedzinie.
 

Na takie działania składa się również zaplecze marketingowe w postaci profesjonalnych zdjęć, filmów czy grafik. Obrazują one również kompetencje w doborze podwykonawców w obszarach, które nie są domeną firmy, ale stanowią istotne wspracie działalności. Dlatego warto korzystać z zawodowców w swoich dziedzinach.

Redakcja IwK

Witaj w naszej redakcji, gdzie troska o rozwój osobisty, karierę zawodową, naukę i stabilność finansową spotyka się z praktycznymi poradami i inspirującymi artykułami.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?

Wpływ kolorów na percepcję marki