Praca w chmurze w nowym wymiarze – poznaj rozwiązanie enova365

Rozwój nowych technologii skłania do tego, byśmy na wiele kwestii spojrzeli pod innym kątem. Szeroki wybór rozwiązań informatycznych pozwala nam szereg procesów usprawnić i zautomatyzować. Ponadto pozwalają one na łatwiejsze przejście na pracę zdalną, na którą w ostatnich latach zdecydowało się wiele firm. Jednym z takich narzędzi wszechstronnie wspierających biznes, jest enova365.

Oprogramowanie to jest systemem ERP, a więc służy do kompleksowej kontroli i zarządzania przedsiębiorstwem, jego zasobami i procesami. Podstawowym założeniem tego programu jest integrowania danych ze wszystkich działów firmy w jedną wspólną bazę danych. Wśród największych zalet narzędzia jest praca w chmurze. Zanim więc przejdziemy do innych funkcji, zastanówmy się, dlaczego właśnie praca w chmurze jest taka ważna.

Zalety pracy w chmurze

Praca w chmurze wiąże się z tym, że żadne dane nie są fizycznie przechowywane na komputerze lub innym urządzeniu. Znajdują się w chmurze obliczeniowej i można mieć do nich dostęp z dowolnego miejsca i o każdej godzinie. Jeżeli firma wszystkie ważne informacje umieszcza w chmurze, to pracując zdalnie, mamy dostęp dokładnie do tych samych danych, co wtedy, kiedy siedzimy w biurze. Chmura daje ogromną elastyczność i wygodę.

Atutem jest także automatyczny backup. Może się zdarzyć, że nasze urządzenie nagle się zepsuje, nawet jeśli producent mówi o niskiej awaryjności. Dzięki chmurze nawet gdy zapomnimy o systematycznym tworzeniu kopii zapasowej, nasze dane nie przepadną.

ERP to coś więcej niż chmura

Jak widać chmura może znacząco ułatwić pracę. Jednak system enova365 oferuje nam znacznie więcej. Już po wdrożeniu zauważymy, że komunikacja wewnątrz firmy uległa znacznej poprawie, zwiększyła się efektywność i wydajność pracy. Za takie efekty odpowiada nie tylko przeniesienie działań do chmury.

Korzystając z systemu ERP, wiele procesów można zautomatyzować. Pracownicy poszczególnych działów mają w czasie rzeczywistym dostęp do danych, które wprowadził pracownik innej komórki. Będący u klienta handlowiec może od razu sprawdzić, czy produkt, jaki go interesuje, jest dostępny albo na kiedy przygotowana jest dostawa. Tak samo może zerknąć, czy klient opłacił poprzednie faktury. Z kolei pracownik magazynu od razu zobaczy zamówienie, więc może przystąpić do jego realizacji. To tylko przykłady, bo z tego rozwiązania skorzystają wszyscy pracownicy.

W zależności, jaki jest profil działalności firmy, sprawdzą się inne moduły: finanse i księgowość, handel i magazyn, kadry, płace i HR, produkcja. Każdy z nich ma funkcje dostosowane do pracy na różnych stanowiskach. Istotne jest również to, że decydując się na wdrożenie systemu enova365, jego funkcje i moduły można modyfikować w przyszłości, jeśli potrzeby firmy się zmienią. Warto wspomnieć, że to narzędzie pozwala na generację różnych raportów i analiz z uwzględnieniem wielu wskaźników. To istotne, jeśli firma realizuje założenia Business Intelligence. Więcej na temat  oprogramowania enova365 można przeczytać na stronie https://www.enova.pl/.

Redakcja IwK

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.